سفارش لباس زیر و لباس خواب سایز بزرگ زنانه

من زهرا نیکوئی طراح لباس و مدرس دانشگاه هستم و مدتی هست به کار طراحی و دوخت لباس زیر اختصاصی مشغولم.

اگر نیاز به سفارش لباس زیر یا خواب اختصاصی داری لطفاً با من تماس بگیر.

یه خانمی با من تماس گرفت و راجع به لباس خواب و نیم تنه و لباس زیر سوال پرسید. بعد ازکمی گفتگو و فرستادن مدلها متوجه شدم سایزشون بزرگ هست و لباسهای فانتزی مورد پسندش هست وگیرش نمیاد. من با حوصله براش وقت گذاشتم و درنهایت یک لباس خواب با ربدوشامبر و یک نیم تنه فانتزی سفارش داد. با حوصله براش دوختم و ارسال کردم.

از اونجایی که سایزش بزرگ بود پارچه بیشتری نیاز بود همچنین مواد و هزینه ی من بیشتر شد ضمن اینکه همون روز قیمت گرفتم همین مدل و رنگ سایز متوسط توی بازار ۸۰۰ هزار تومن فروش میره که من در نهایت بهش 380 هزار تومن قیمت دادم. خلاصه اونی که می خواست رو دوختم و ارسال کردم شهر گراش.

لباس خواب و ربدوشامبر سایز بزرگ
لباس خواب و ربدوشامبر سایز بزرگ
نیم تنه فانتزی سایز بزرگ
نیم تنه فانتزی سایز بزرگ

سفارش بعدی خانمی از آشناها بود که سینه های بزرگی داشت و از مواردی شاکی بود. من با یک تغییر داخل سوتین هایی که مورد پسندش بود تونستم مشکلش رو حل کنم. چند بار بعد از استفاده هم ازش پرسیدم راضی هستی که خوشبختانه راضی بود.

سوتین اصلاح شده سایز بزرگ
سوتین اصلاح شده سایز بزرگ

توی چند وقت اخیر که سفارش دوخت لباس خواب ها و لباس های فانتزی می گیرم با خانم هایی مواجه شدم که در به در دنبال سفارش دوخت لباس زیر یا لباس خواب اختصاصی برای سایز بزرگ یا سایزهای خاص هستن. این هم موردی هست که من می تونم براش راه حل های خوبی ارائه بدم.

مورد بعدی هم خانمی از آذربایجان شرقی تماس گرفت که یه شورت سفارش داد خب ایشونم سایزشون بزرگ تر از حد معمول بود و مشکل داشت که من با یک تغییر توی الگوی شورت تونستم مشکلش رو حل کنم و براش ارسال شد.

شورت سایز بزرگ
شورت سایز بزرگ

اگر شما هم دنبال سفارش لباس زیر یا لباس خواب اختصاصی و دست دوز برای سایزهای خاص هستید با من از صفحه تماس با من ارتباط بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید